Herr Och Fru Sumobrottare.

OJOJOJOJJOOJOOJOJOJOJO!!!! HÅLLER PÅ ATT FLIPPPAAA...
Självklart var det nån jävla idiot som tog min sprit, dock så var det inte så jävla mkt kvar. men ändå lika pissigt!
OJOJOJOJ. JAG FÅR DAMP!! ,  och så trodde ja min fucking tfn var sönder, den var bara vit. OJOJ.
Men tina fixa så nu funkar den, ojoj.. DET BRINNER!!! och inte nog med det,
jag glömde mina fucking tights hos A inatt!! -.- ,  tur jag har fler.. ALLLTSÅÅÅÅ.. TOTALLY FAIL!! ..
Är då jävla förbannad nu. ojoj.
 och idag när vi var hos tina, när tina ville fara, då halvsov jag och sa 5 min till,
så hon sa okej, och hedde på nån skrik musik och hedde skit högt,
HAHAHA. fast jag somnade bara! :D , sen vaknar jag av att hon skriker SNORRE!!
typ, HAHAHAHAHAHAHAHA.. jadu. Det brinner iaf fortfarande, men inte lika mkt.
 BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback