GODMORGON!

Har TYP just vaknat,  blev väckt av Erik igen!
Ska nu ta mitt piller, sedan äta någonting, antar jag.
Sen blir det att duscha! But just for the forest ! ;) ..
Sen ska väl jag och erik göra nånting, jag måste faan bada innan skolan, fan!
Har lixsom inte badat en enda gång i sommar! ;o Eller okej, i havet mena jag!
Har bara badat en gång, på norrstrand!  Så att.. jaaa, jävla mes säg ja då bara ! ;) ..
Men ska kanske bada idag ifall Erik är på! :D , och om vädret joiinar! ;P
För igår när vi skulle hoppa i, då började det blixtra, haha!
Så vi sket förmodligen i det. Men kanske ikväll då? ,
Beror ju dock på vädret! Fast jag har dock ingen bikini,
Har inte köpt nån i sommar;o, vettefan varför.
Fast har i för sig inte hittat en enda jag tycker om!
Jag vill ha en "Bh-bikini" , men dom finns ju knappt,
Och ifall dom finns så är det typ grandma! HAHA.
Aja, vars är han ? :p
Nu ska jag göra nå vettigt! , pusssssen.




- Jag hör hemma hos dig! ♥
Bara du kunde inse det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback