Godmorgon snoppläsare.

Jag har nyss duschat, och ska nu gå och borsta tänderna och så vidare..
Det blir mjukis idag! Helvetes skönt  =), men ska ändå vara fixad :p
kommer fan ta ett tag innan jag kan vara utan smink, i think.
på pitholm brydde jag mig inte så hårt, men nu när typ alla går på backa, ojoj.
Det är typ hemskt ;b träffar ju alltid nån man känner! ;o
haha, äh, vem bryr sig ;D sitter och smsar med sofie,
väntar på att tina ska svara, så jag vet att hon är vaken.
Annars ringer jag nog henne snart,  he-he.
Och pratar även med L, han var typ sur igår, men nu är det som inget har hänt, haha. ;>
typiskt han, jaja. Nu ska jag börja fixa mig, kanske hinner äta idag? .. Hmm.
I för sig, vi har bara en lektion innan lunchen idag, vi får lixsom lunch 10.25 typ :s ,
Helvetes tidigt men men :p , äh byebye.


- mjauu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback