Erik is mine! ;')

"Two and a half men" Räddade mig inatt, haha!! , fick inte en enda mardröm! , Eller beror på hur man tänker på saken, ;b
Menmen, jag har iaf nyss duschat! SUPER SKÖNT! , Blev ingen duschning igår, pga. av trötthet, men jani, vi får hoppas att mitt hår inte behövs tvättas varje dag nu iaf! , He-he, Jag sitter nu och väntar på Tina, vi ska fara och bada på båthamn, och hennes kusin ska följa, haha ;) . Men den där segproppen är ju segast, ska inte klaga men :D , Har fan klippt gräset hela förmiddagen, medans hon väntat på mig, såå whatever :p , haha, aja, får väl kolla bloggar eller liknande tills hon kommer! Pussseeeenn.


- i can't stop thinking about you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback