En snodd lista, grr.

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? 92a, i think
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? ingen aning, 2-3 kanske
Vad tycker du om kärlek? det kan vara både det finaste och det hemskaste som finns.
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? Jo, hela tiden.
Har du svårt för att bli kär? njae, typ inte!
När kysste/hånglade du med någon sist? hmm, lördags i think.
Ångrar du det? neee
Är du singel? aop.
När fick du senast en komplimang? typ nån dag sen.
Har du hånglat med någon av samma kön?

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: ne
Hånglat med nån riktigt ful: hm, nja
Hånglat med fler än 50 pers? nä knappast.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nä.
Gjort något riktigt dumt? jååh,
Gjort något du verkligen ångrar? jo, flera ggr
Varit nykter på nyårsafton? jodå,
Åkt ambulans? tror inte det
Gjort nåt olagligt? mjo ;D
Blivit polisanmäld? nae
Fått din mamma att gråta? vetinte?.
Slagit ner någon?
Skämts över dina föräldrar? nee, typ inte.
Skämts över dig själv? jå, vissar ggr
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja, många gånger.
Tar du droger? Nää?
Dricker du? joo, för ofta. haha
Vilka kläder sover du i? trosor
Vad hatar du verkligen? idioter, lögner och svek.
Varit kär?
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? jamen kär och kär men,
Är du ensam nu? nja, familjen är nere.
Vill du gifta dig? säkert
Vill du ha barn? Jodå

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jag & alexander
Såg dig gråta? jag själv typ?
Fick dig att gråta? Mr.Hemlig ;)
Du delade en drink med? hm, tina kanske? :o
Du gick på bio med? går inte på bio, har en i källaren så! :)
Skällde på dig? jadu, ingen jävla aning. som om jag minns de? haha

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej.
Kramat någon? Ja.
pussat någon? ne
köpt någonting? aa, originalmål xd
Sjungit? mjo, idag
Saknat någon? a, D

JAG HAR:
Digitalkamera? Ja!
Systemkamera? Nepp
Telefon på rummet? min mobil jaa,
Egen dator? Ja.
Könssjukdom? Nej.
Husdjur? 2hundar
Bra kompisar? jodå!
Tar du receptbelagda mediciner? blaha? ;D
Vem vill du fika med just nu? tsh, no-lifer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback