Äntligen helg brukar det låta.

Helt ärligt, jag skulle inte bry mig så hårt ifall vi sku gå typ tre dagar till, och sen få helg.
Inte som jag känner nu, skolan är typ kul? :| iaf dom här två dagarna har det typ varit de..
Fast bra att det är helg, så man kan umgås med sina homies igen! Har verkligen saknat dom denna vecka! :(
Plus imorgon ska vi kanske tälta, hur great låter inte det? Visst det kanske kommer vara kallt och sånt,
men vi har kläder och är inte gjorda av socker så! =).
he-he, vet inte om jag ska orka fixa om mig för ikväll eller inte,. För känns helt onödigt.
Känner mig inte fresh lr så, men äh, tror jag ska ta en "slapp fixning" ikväll så=).
plus, mr. secret, har redan sett mig. Så vem fan bryr sig? ..
äh, nu ska jag vila eller så, pusss!!

btw, ville bara säga; ashooooole
;) tina fattar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback