yee right dude.

okej, nu vet jag inte vad jag ska tro längre.
jag vill varken tappa dig lr vara sur på dig, men jag har väl ändå rätt att vara sur iaf? ;o
och helt ärligt, jag är sur! inte bara sur, utan jävligt besviken.
jag fattar absolut inte vad det gav, vad fick du ut av de?,. jo ingenting ;s
det är ganska irriterande, man tror så mkt mer om en person,
men så visar det sig att det är helt jävla fel.
hur som helst, jag vet inte om jag kan lita på dig längre,
men det får du helt enkelt leva med. eftersom det är ditt eget fel.
och jag orkar inte ens ta upp det med dig, lättare att bara skita i de,.
glömma vad du gjort, " o gå vidare " .
men jag är iaf sur. och jag har all rätt i världen att vara det oxå!

min dag:
dagen har gått nå jävulst fort, eftersom jag sovit ändå sen middagen till typ 10 :O:O
sen gick jag och duschade, och nu sitter jag här, och gör ingenting.
jag ska iaf gå och hämta busspengarna från morsan och sen typ fika och sen snarka till en film,
eller något annat mysigt. haha :) , smsa! <3

kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback