sorry for bad uppdate ;D

hejsan!
idag hade vi np i matte, det kändes som ganska bra ändå. men jag gjorde säkert mkt fel iaf ;D .
matte är inte min starka sida så, iaf sen när jag kom hem började mami med maten,
det blev korv och spagetti :), gott! fast , imorgon blir en super dag ! :D
palt på skolan och sen kött och nå annat gott hemma , riktigt najs!
ska även på stan med sofie efter skolan, jag ska försöka hitta några fina tights :)
sen ska jag nog till discot, eftersom jag inte fick vara i skeå hela helgen,
inte ens säkert att jag får fara lördag-söndag såå.. jadu :p
iaf, när jag hade ätit idag, då gick jag och såg på tv, och ofc så somnade jag!
som jag gjort alla andra dagar denna vecka, inte bra jenny, inte bra!
haha, men men, det sjukaste är att jag har inte sovit så mkt på nätterna så som jag gör nu :o ,
när det är skola iaf. 
haha! mami har äntligen lärt mig att tvätta kläder, fatta stolt ;) (a).
lite sent ute kanske.. men bättre sent än aldrig ;).
och det  var ju så som eddin sa ;) , men man fattar inte lika mkt över sms, så:p
haha! aja, jag ska gå och äta kvällsfika nu, sen ska jag nog lägga mig och se nån film lr något :)
ni kan väl smsa om ni vill :)
och btw, eftersom jag inte har så himla många läsare, blir det ganska drygt att blogga,
det känns typ onödigt lr nå.. och drf blir det ganska dåliga uppdateringar oxå.
men sprid runt min blogg, vill gärna ha mer läsare, skulle vara smått roligt sådär! :)
hugs and kisses / jojken,


och sofie, haha. puss på dig gullet , säger jag bara! du är så otroligt bra, jagälskardig<3 :)
och bara så ni vet, sofie har ju skrivit om mig i hennes blogg, att jag behöver hjälp för att få upp dörren från matsalen, men sanningen är : att jag hjälpte sofie att öppna denna matsalsdörr, så fuck you s! :) <3 


jag funderar på att färga mitt hår svart imorgon, just före discot :)
vad tyck ni om det då? det blir nog en hårförlängning sen oxå! :) pussss!

Kommentarer
Postat av: sofie

lögnare! ;o jag står med lillfingret & hjälper dig bakom dig näör du öppnar dörren för du orkar den itne sjäälllv :) pöss gullet ;) älskar dig med <3 :)

2009-04-24 @ 00:09:26
URL: http://sofiieem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback