min helg har bestått av:

torsdag:
då for jag och min familj till sunes och åt, och sedan for vi till stugan,
dom stannade där tills idag, alltså måndag.
men jag stannade bara till fredagen.
det var mysigt och härligt att vara där,
men ännu bättre att vara ensam hemma i några dagar! :) , lovely! ;)
fredag:
(fortfarande i stugan då)
vaknade klockan 9 av att alla levde om som nå jävla huliganer, morrr.
jag är inget att leka med på morgonen kan jag säga. iaf,
då åt jag frukost, sen klädde på mig.
sen gick jag och fanny, min kusin, ut och åkta madrass, haha.
det gick inte så jäkla bra, men men.
iaf sen gick jag in och såg på tv ett tag, och sen klädde på mig skoterkläderna
och gick ut, sen körde vi ner till sjön, där folk pimplade, körde skoter osv.
det var 100stycken på våran lilla sjö, ganska ballt ändå ;) .
förra året var det 85stycken, så det ökar ;) .hehe.
vi har lixsom pimpel tävling varje år, på påsk. på stugan då.
fast självklart rör jag inte ett enda pimpelspö, uschne.
vi har även typ nå prisutdelning varje år, klockan 2 ;);) .
hehe, fast det brukar inte vara världens finaste saker,
men typ påskägg, prydnader osv.
iaf, jag körde då skoter, och självklart fastnade jag på nå jävla sätt, hahaha!
våran skoter är så jävla tung och svårstyrd, så jag vet inte vad;o
jaja, vi var då på sjön ett bra tag.
sen for jag hem med axel, lee och hennes kille.
och när jag kom hem låg jag bara på soffan och endast chillade,
och en viss person (-.-) , skrämde mig ofc.
jag är jävligt rädd av mig.. och jaa, näusch.
haha! , iaf, lite kusligt att gå ner i källaren på natten,
så jag avstod. haha ;>
lördag:
jag vaknade klockan halv 9, gick på toa och gick sedan och duschade.
sen börja jag fixa mig lite , och så åt jag kyckling och ris!
sen kom anders och hämtade mig, eftersom vi,anna och jakob skulle fara på bodaborg! , yea(Y)
vi hade skit kul, vi kom fram typ kvart över 12, och var där till typ 5.
vi var gode sämst egentligen, haha.
eftersom hon som jobbade där sa att vi inte fick fara därifrån ifall vi inte klarade deras lättaste bana, haha.
pinsamt ;) .. men vi klara den iaf ;) haha.
iaf, sen när vi for hem följde jag med dom hem , och åt påskbord där :)
gott vare! , sen höll vi på och fettlejdade oss , sen for vi till stan.
anna och jakob sov hos mig, och jakob den shiten , kunde aldrig ligga still haha.
söndag:
jag vaknade även tidigt den här dagen , tack vare jakob ;( haha.. och anna då men.
iaf, vi gick och såg tv, sen spelade vi kort osv, dom var hos mig till typ 5,
sen vid 6 kom amanda <3, och var med mig :) , har längtat efter henne!
iaf, vi såg på tv, sen ringde min älskade sofie, som jag saknar!! <3
fast eftersom hon lever i vildmarken i några dagar, så kan hon suga!! ;D
iaf, hon fråga om vi sku göra nå i helgen.. och självklart ska vi de ;) <3 hehe.
iaf, sen gick jag och hurtiga amanda till stan och solade,
amanda blev röd som en kräfta och jag blev typ brun ändå:D
fast jävligt röd i ansiktet. haha!
iaf, sen när vi hade gått hem och allt, då fråga jens ifall han kunde komma,
så han kom och så sov han här. fetth söta tsm.. iaf ;D ..
vi såg typ på tv, och halvsov, och jävla amanda väckte mig hela tin,
åh vad sur man blev, haha. :D
måndag:
idag vaknade jag vid 11, senare än närmaste dagarna , så grymt skönt.
iaf, vi gick och såg på tv, och sen vid 12 kom min familj hem,
sen vid 1 kom amandas mamma och hämtade henne, så jens gick hem då med.
sen efter de har jag inte gjort nånting,  jag ska iaf gå och duscha nu,
och sen blir det att vara med anna och jakob, tror ja!
eftersom D verkar typ suris lr nå, så då skiter jag väl i han.
aja, ska gå och duscha nu. hur har eran helg varit? :)
min har varit riktigt skön iaf! .
hugs and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback