hemma från discot. ;D


discot var okej, smått tråkigt egentligen. men det var kul iaf vissa stunder ;) . träffade mkt sött folk och fick mig nån kram osv! :) nu har jag ont överallt och då menar jag överallt! , jag har ont i huvve,magen,benen,fötterna och ryggen :o ,
inte kul alls! och så är man typ svettig och usch. haha. iaf, jag och sofie kom iaf in som hortlaxare ;) han tyckte nog vi var så snygga. hahaha, right sofie? ;) .
och vet ni vad?! jag har köpt en hårförlängning :D , som kommer om några dagar! jippie,jippie!! fyfan vad kul :D
och svart äre oxå, så ska färga mitt hår svart till veckan lr nå :) , happy me!
det var jävligt billigt dessutom, så är nöjd :) , då återstår det bara att se resultatet! =) aja,
sitter här i mitt rum med A och ska typ gå och sova lr nå, puss godnatt! :)
hugs and kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback