22.20

hejsan! jag har sovit helahela dagen kan jag lova!
jag har inte ens ätit middag, haha.
skärpning.. ! fast var så himla trött ;o
iaf, imorgon då ska vi åka buss till bion med alla nior,
eftersom vi ska se skolbio. vi ska se "Die welle" typ , lr nå.
den varar tydligen i 2,5h :O , shit assåå.. ^
sen efter det har vi lunch till klockan ett.. ;o
sen har vi pjästräning. ganska slapp dag alltså!! :):)
skönt som faan! sen onsdag och torsdag då slutar vi efter lunch, jippie ! :)
vad händer på valborg för er då? ,
själv har jag ingen aning än, antingen blir det att ta det lugnt eller partajja xd ;P
ska iaf gå och duscha och äta nå nu, vi hörs väl ! puss

jo btw, imorgon kanske jag får min hårförlängning i brevlådan, inte illa ! :)
fast jag måste färga håret svart innan jag kan använda den , hehe.
men det blir nog till helgen, för jag kmr inte orka göra det i veckan! .

ingen aning vem den här bruttan är, men kmr väl se ut nå liknande? ;) happy me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback