02.32

ikväll har jag varit på disco, det var kul på många sätt, men även små trista saker.
men men, haha, jennifer andersson , oj så söt du var ;)
nananana! .  jag träffade massa sött folk och hade en ganska så trevlig kväll,
med många kramar och pussar, yeeeh, coolgirl.^^
haha, iaf när vi gick från discot , hem till fanny, då fick jag så grymt ont i fötterna,  då sa
cassandra det hade varit skönt att gå utan skor, så haha. så dum som jag är , tar jag av mig skorna och går glatt i några minuter. tills självklart snön kom på vägarna, haha. så långt tänkte inte jag ;) .
jag lovar, det var såå grymt skönt för fötterna, fast smått kallt o ont, för små gruset. men vilken lättnad.
haha! nu har jag iaf ont över hela kroppen, känns som om jag blivit knivskuren i magen, ;s.
haha. jag känner mig fortfarande sjuk faktiskt, var nog inte så smart att fara på disco, men vafan. väldigt sällan det är discon, som man längtar till iaf. haha, discon är egentligen lite töntigt, om man tänker efter, men det är alltid kul att träffa massor av folk och bara dansa. :):) , jaddu, nu ska jag hoppa mig i säng, med mjukiskläderna på och med chirrespåsen i knät och en väldigt mysig film! precis som jag vill ha de :) , de enda som saknas är en kille, annars är kvällen precis som jag vill ha den. haha, jag orkar inte skriva så serriöst eller så "fint" , jag skriver som jag skriver. haha:p
iaf, bilder från discot kommer senare, förhoppningsvis imorgon =)

puss på alla sötnosar man träffade idag <3 :)
kisses


p.s jag hoppas du hittade din mobil jennifer ;o .

jag tkr synd om dig vännen.. du vet förhoppningsvis vem du är.. d.s

Kommentarer
Postat av: jennifer

Jenny det är du som är söt ! :)

2009-04-04 @ 18:25:26
URL: http://jenniferanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback